Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

τα γαμήσια με την κουνιάδα μου



Η κουνιάδα μου είναι μια από τις πιο σέξι γυναίκες,έχει ύψος 1.70 καστανόξανθη με υπέροχες βυζαρες και αδύνατο υπέροχο κορμί. Μένει σε μια κοντινή πόλη και δεν βλεπόμαστε συχνα παρα μονο σε γιορτες και γαμους, οπως συνήθως συμβαινει με τους συγγενείς.
Την γουσταρα πολύ και κάθε φορά που συναντιομασταν μας αρεσε να μιλαμε για ωρες μαζι και καθε φορά κοιταζομασταν στα ματια για πολλές ώρες.
Ποτε δεν ειχα τολμησει να της ορμηξω. Πριν απο κανα δυο βδομαδες ο ανδρας της ειχε ατυχημα και εσπασε το χερι , μας πηρε τηλεφωνο λοιπον οτι ειναι στο νοσοκομείο για να τους επισκεφθούμε.
Η γυναικα μου δεν μπορούσε να ρθει μαζι μου και ετσι πηγα μόνος.
Στο δωματιο οταν έφθασα, ενιωθα οι υπήρχε μια ενταση ανάμεσά τους και ηταν εκνευρισμένη με τον ανδρα της.
Αφου καθισα καμια ωρα φεύγοντας της προτεινα να πιουμε εναν καφε να ξεσκασει απο την ατμοσφαιρα του νοσοκομείου και αφου χαιρετησα τον ανδρα της κατεβηκαμε και πηγαμε σε μια καφετερια απεναντι απο το νοσοκομειο.
 Καθισαμε σε μια γωνια στο βαθος και πινοντας καφε την ρωτησα τι εγινε και ηταν εκνευρισμενη. Μου ειπε οτι επιασε μηνυμα στο κινητο του ανδρα της απο μια γκομενά του, αυτο ήταν το αποκορύφωμα γιατι αυτη τον φροντιζε και αυτος ειχε αλλου το μυαλό του.
 Προσπαθησα να την ηρεμησω και να την πεισω οτι θα τα ξαναβρουν.


Μη θελοντας να με φορτισει άλλο αλλαξαμε θεμα και συζητούσαμε διάφορα όπως καναμε συνήθως. Τα ματια μου δεν ξεκολούσαν απο τις βυζάρες της που φαινονταν απο το μπλουζακι της, ηταν ενα περιεργο μπλουζακι με λαστιχο πανω απο το στήθος και το υπολοιπο φαρδυ , ετσι που να φαίνονται οι στητες βυζαρες της και οτι δεν φορουσε σουτιεν. φορουσε και μια φουστα μαυρη απο αυτες που διπλωνουν σαν φακελος. Καθομασταν ο ενας πλαι στον άλλο και συζητωντας ενιωθα το ποδι της να κολλαει στο δικο μου και να μην το απομακρυνει ενω με κοιταζε κατευθειαν στα ματια. Ειχα αρχισει να καβλωνω και απο την ερωτικη βραχνη φωνή της οταν σε μια στιγμή μου επιασε και μου χαϊδεψε το χερι. Αρπαξα την ευκαιρια και κατεβασα τα χερια μας κατω απο το τραπεζι για να μην φαινόμαστε και συνέχισα να το κραταω χαϊδευοντας τη προς το μπρατσο. Ενιωθα οτι της αρεσε και συνεχισα. Σε λιγο ξεφυγε το χερι μου και της χαϊδευα το μπουτι μεχρι το γονατο και ξανα προς τα πανω. Καθε τοσο με σταματουσε πιανοντας το χερι μου και εκλεινε τα ματια της. Καταλαβα οτι την καβλωνα και μετα απο λιγο ξανασυνεχιζα. Το χαδι μου ειχε αρχισει να γινεται πιο τολμηρο και ανοιγωντας την φουστα της επιασα το γυμνό της ποδι περιμενοντας την αντιδραση της. Αφου δεν αντεδρασε συνεχισα να της χαϊδευω το γυμνο μπουτι της και ανεβαζα το χέρι μου προς τα πανω. Εχοντας φθασει κοντα στο μουνι της επιασε το χερι μου και με κοιταξε:
- γιατι μου το κανεις αυτο; , μου λεει ,
- καταλαβαινω οτι γουσταρουμε και οι δυο , της λεω.
- Ναι μου αρεσεις αλλα .... Αντι απαντησης συνέχισα και εβαλα το χερι μου πανω στο μουνι της και το χαιδευα. Εσκυψε προς το τραπεζι για να μην φαινεται το χερι μου που δουλευε τωρα πλεον μεσα απο το κυλοτακι της. Επαιζα με τα μουνοχειλα και την κλειτοριδα της ειχε αρχισει να υγραινεται και καθε τόσο εσφιγγε τα ποδια της απο καβλα και εκλεινε τα ματια της και χανοταν απο καβλα. Αργα κατεβασε το χερι της και χαϊδεψε τον πουτσο μου πανω απο το τεντωμενο παντελονι μου.
- Σε θελω της λεω, τι θα κανουμε;
- Τι θελεις να κανουμε ; μου λεει
- θέλω να σε γλειψω και να σε παρω
- Να παμε στο αυτοκινητό σου;
- παμε της λεω και αμεσως φευγουμε.




Στο δρομο μεχρι το αυτοκινητο καναμε τους αδιαφορους. Μολις όμως μπηκαμε στο αυτοκινητο αρχισαμε τα γλωσσοφιλα και ανοιγωντας την φουστα της χουφτωνα το μουνι της. Αυτη χουφτωσε τον πουτσο μου και τον ετριβε. Σε λιγο μου λεει
- παμε λιγο πιο εξω σε μια ερημια δεν αντεχω αλλο θέλω να με σκισεις παιδαρα μου.
Σαν τρελλος ξεκινησα το αυτοκινητο και μολις απομακρυνθήκαμε λίγο απο το νοσοκομείο χώθηκα σε ενα δασακι. Σταματησα και εριξα τα καθισματα πισω.
- ελα καβλα μου πανω μου, της λέω και αμεσως με καβαλησε οι γλωσσες μας μπερδευτηκαν και σηκώνοντας την μπλουζα επαιζα με τις βυζαρες της, οι ρωγες της ειχαν σκλυρήνει απιστευτα και ετριβε το μουνι της πανω στον πουτσο μου.
- σε θελω, σε θέλω μεσα μου , έλεγε συνέχεια, ειμαι πολυ καβλωμένη και θέλω πουτσο, πουτσο σκληρο.
Σηκωσα τελειως την φουστα της και χουφτωνα τον υπεροχο κώλο της που ήταν γυμνος αφου το κυλοτακι της ειχε χωθει ανάμεσα στα κωλομερια της. Τα δαχτυλα μου χωνονταν παντου στην κωλοτρυπιδα της στο μουνι της παντου ειχε υγρασια.
Δεν πιστευα ποσο καβλιαρα γυναικα ηταν, αναστεναζε συνεχεια απο καβλα
αχχχχ ναι καβλιαρη μου βαλε τα δαχτυλα σου μεσα μου παντου παντου ετσι ναιιιιιι γουσταρω. Απο την μανια της μου ανοιξε μονομιας το πουκαμισο και εγλειφε το στηθος μου κατεβαίνοντας μεχρι τον πουτσο μου.
- Ελα δωστον μου δωσε μου την ψωλη σου καβλιαρη ανδρα.
Τραβηχτηκα προς τα πανω στο καθισμα για να της κανω χωρο, αμεσως ανοιξε το παντελόνι μου και χώνοντας το χερι της μεσα εβγαλε εξω τον πουτσο μου.
-μμμμμμμμ ωραίος πουτσος και με την γλωσσα της ρουφουσε το πουτσοκεφαλο, - τι καβλα ειναι - και τον εγλειφε απο την κορφή μέχρι τα αρχιδια τον έβαζε ολο μεσα στο στομα της και τον ξαναβγαζε . Με κοιτουσε στα ματια και τον έγλειφε
- ετσι τον φανταζομουν τις νυχτες οταν ο μαλακας με ψευτοπηδουσε. αχχχχχχχ ποσο καιρο τον φανταζομουν τον πουτσο σου, ετσι χοντρο και ξανα τον έπαιρνε ολο μέσα.


Την ενιωθα να καβλωνει ολο και περισσοτερο και τοτε καταλαβα οτι έτριβε το μουνι της στον μοχλο των ταχυτήτων. Απλωσα το χερι μου και χουφτωνα την κωλάρα της και πιανοντας τον μοχλο τον πιεζα πανω στα μουνοχειλα της. Απο την καβλα κουνουσε τους γοφους της και τριβοταν ενω εγλιφε σαν τρελλη τον πουτσο μου. συνεχισα να τριβω τον μοχλο πανω στα μουνοχειλά της και τον εσπρωχνα να μπαινει λιγο λιγο στην εισοδο του κολπου της. Αυτο την τρελλαινε
- ναι καβλα μου σπρωξτο μεσα μου, ελεγε και κουνουσε τους γοφους της.
Ο πουτσος μου ειχε γινει πετρα απο την καβλα. ξαπλωνω και την τραβαω πανω μου, καρφωσε αμεσως το μουσκεμενο μουνι της πανω στο καβλι μου βγαζοντας εναν αναστεναγμο
- αχχχχχχχχ επιτελους ενας χοντρος πουτσος μεσα μου, τι καβλααααα ειναι αυτη ναιιιιιιιι
Ξεκινησε να πηδιεται αργα αργα και σφίγγοντας το μουνι της πανω στον πουτσο μου. Τα χερια μου φυσικα ετρεχαν σε ολο το κορμι της ποτε στις βυζαρες της ποτε στα κωλομερια της. Ειχε βαλει το χέρι της και χαϊδευε την κλειτορίδα της και κουνιοταν όλο και πιο γρήγορα.
-ναι ψωλαρα μου πηδαμε πηδαμε σκίσεμε σκισε το καβλιαρικο το μουνι μμου σκίστοοοοοοοο, φώναζε ολο και πιο δυνατα και κουνιοταν με δύναμη εχοντας όλο τον πουτσο μέσα της.
- Παρτον καβλα , παρτον στο καβλομουνι σου ψωλα σε γαμαω σου σκιζω το μουνι σου, την μουναρα σου καβλα μου, τι ψωλα εισαι σκυλαααα ξέσκισε το το μουνι σου.
Τα λογια μου αυτα την άναβαν και ειχε αρχισει να χοροπηδαει πανω στον πουτσο μου καθε τοσο σταματουσε και στριφογυρνουσε το μουνι της πανω στον πουτσο μου για να τον νιώθει να τριβεται στο εσωτερικο της μουναρα της.




Ειμασταν και οι δυο σε παραλήρημα βογγουσαμε φιλιόμασταν χουφτώναμε ο ένας τον άλλο.
Τα χέρια μου βεβαια δουλεύαν και απο τα πολλά υγρά που ετρεχαν απο το μουνι της τα σκορπουσα στην κωλοτρυπίδα της και εβαζα τα δαχτυλά μου μεσα.
- θελεις και τον κώλο μου καβλιαρη, μου λεει,
- Ναι καβλα μου απο παντου θέλω να σε σκισω ψωλα, πουτανι μου γλυκο
- θα τον έχεις καβλα μου. Σηκώνεται και παίρνοντας με το χέρι της τον πουτσο μου τον ακουμπάει στην κωλοτρυπα της και αρχιζει να καθεται πανω του σιγα - σιγα.
- Ναιιιιι καβλα μου θα τον παρω, θα τον παρω τον καβλιαρη τον πουτσο σου, θέλω να μου σκισεις τον κωλο βαθιααααααα. Με μια τελευταια κινηση καθεται και τον παίρνει όλο μέσα
-μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ τι καβλα, τι πουτσος, γουσταρωωωωωωω
Συνεχισε να ανεβοκατεβαίνει αργα αργα, χαϊδευοντας το μουνι της με το ένα χέρι και χουφτωνοντας τις βυζαρες της με το άλλο.
- ποσο με καβλωνεις ψωλαρα μου ποοοοσο πολυυυ
-Ετσι πουτανι μου ετσι σκισε και την κωλαρα σου , της λέω και την πιανω απο τα κωλομερια και την ανεβοκατεβαζω πανω στον πουτσο μου.
-εχω τρελλαθει , μου λεει, βαλε και τα δαχτυλα σου στο μουνι μου Χωνω και τον αντιχειρα μου μεσα και της ετριβα και την κλειτοριδα
-ναιιιιι πιο δυνατα πιο δυνατα ετσι σκισε με σκισε μεεεεεεεεε
Εκεινη την στιγμη αρχισε να δονειται το κινητο της, την καλούσε ο ανδρας της, πιανει το κινητο και το βαζει πανω στην κλειτοριδα της και το ετριβε
-παρε μαλακα και συ να δεις πως με σκιζει τον κωλο ο γαμπρος σου
και εχωνε το κινητο στο μουνι της. Η δονηση την τρελλανε ακομη περισσοτερο και ανεβοκατεβαινε πανω στον πουτσο μου πιο δυνατα.
Η φαση με ειχε τρελλανει ο πουτσος μου ειχε γινει σιδερενιος απο την καβλα και της ξέσκιζα τον κωλο
-Χυνωωωωωωω μου λεει, χυνω πολυ και αρχισε να εχει σπασμους απο την καβλα. Φυσικα δεν μπορούσα να αντεξω άλλο και γω
- θα χυσω της λέω θα σε χυσω πουτανι μου
Ξαφνικα σηκώνεται πεταει το κινητο στο διπλανο καθισμα και τον βάζει στο στόμα της και αρχιζει να ρουφαει μανιασμένα τα χυσια μου . Ετσι οπως βγηκε απο πανω μου ομως πηγε και εβαλε το μουνι της πανω στο μοχλο των ταχυτητων και με το ένα χέρι της τον κρατησε και κάρφωσε το μουνι της πανω του ενω με το άλλο έπαιζε τον πουτσο μου και ρουφουσε τα χυσια μου. Καβλωσα τοσο πολυ που εχυνα ασταματητα και βογγουσα.


- Ναι ψωλα μου ναι πουτανα ρουφα τα όλα όλααααααα. Βλεποντας την να συνεχίζει να πηδιεται με τον μοχλο ο πουτσος μου δεν χαλάρωνε
- θελεις κι άλλο καβλιαρη ; μου λεει
- Ελα καβλα μου να καρφώσω το μουνι σου
- ναι καβλιαρη μου ναι ψωλαρα μου ελα για σενα ειναι και την ξαπλώνω στο καθισμα του συνοδηγου ανάσκελα. Ανοιξε διαπλατα τα ποδια της και τα στηριξε στον ουρανο του αυτοκινήτου
-ελα πηδαμε ελαααα
Με τον πουτσο κάγκελο τον καρφωνω με δυναμη μεσα της
-ααααααααααα σκίσε μεεεεεεεεε σκισε κι αλλο κι αλλοοοοοο
Με οσες δυναμεις μου απεμειναν καρφωνομουν μέσα της και τα αρχιδια μου χτυπουσαν στα μουνοχειλά της
-γαμαμε πηδαμε , φωναζε συνεχεια , γουσταρω τον πουτσο σου πολυ πολυυυυ
- παρτον ψωλα παρτον σκυλααα
Ειχα καβλωσει τοσο πολυ που σε λίγο ήμουν έτοιμος να χυσω παλι , τον βγάζω απο το μουνι της και παιζοντας τον μια δυο φορές τα, λιγοστα πλέον, χυσια μου τινάχτηκαν μέχρι το πρόσωπό της.
Ξέπνοοι αγκαλιαστήκαμε και φιλιόμασταν. Σε λίγο φυσικα ντυθηκαμε πανικόβλητοι γιατι ήδη έλλειπε απο τον άνδρα της μιαμυση ώρα.
Οση ώρα ντυνομασταν την άκουγα που έλεγε
-δεν έπρεπε να γινει αυτο δεν έπρεπε
- γιατι το λες αυτο , της λέω, αφου το θέλαμε και οι δύο
- για αυτο το λέω μωρό μου, επειδή δεν θα σταματησει εδω, σε θέλω πολύ όλα αυτα τα χρόνια σε σκεφτόμουν και όποτε με πηδουσε ο μαλάκας εσενα ποθουσα.




Ειχα μεινει άφωνος βέβαια αφου δεν περίμενα να ακουσω κατι τέτοιο.
-δεν το ήξερα μωρό μου, της λέω, και εγω σε ποθούσα αλλα δεν τολμουσα.
- κριμα χασαμε τοσο καιρο , μου λέει,
- δεν πειραζει μωρό μου, της λέω έχουμε πολύ καιρό μπροστα μας.
Ετσι την κατέβασα πάλι στο νοσοκομείο και με ένα χαδι στα χειλη μου υποσχέθηκε οτι θα ξαναβρεθούμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου