Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

POS THN EPA8A

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Κέλλυς 38 ετών: "Με περίμενε σε ΚΟΣΜΙΚΟ ρεστοράν. Μετά με ακολούθησε στη ΣΟΥΙΤΑ και....."






Είμαι η Κέλλυ και η ιστορία που θα σας διηγηθώ ξεκίνησε πριν ένα μήνα. Με την άφιξη μου στην Αθήνα, μιας και ζούμε με τον σύζυγο μου μόνιμα πια στην Ελβετία. Πολλοί μας χαρακτηρίζουν αταίριαστο ζευγάρι μιας και ο σύζυγος μου αγγίζει τα ογδόντα ενώ εγώ είμαι μια 38χρόνη χυμώδης και γεμάτη πάθος για την ζωή γυναίκα. Ήρθα μόνη από την Ελβετία αφού ο σύζυγος μου λόγο προβλημάτων υγείας δεν μπορεί να ταξιδεύσει. Ήρθα για να διευθετήσω οικονομικής φύσεως θέματα αφού ο υιός του άντρα μου, που διαχειρίζεται την μεγάλη περιουσία της οικογένειας έχει βάλει περιορισμούς στα έξοδα μου.
Ο σύζυγος μου, μου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη και δεν έφερε αντίρρηση να ελέγχω εγώ τους λογαριασμούς στην Ελβετία. Εμπόδιο για αυτό είναι ο γιος του. Εγώ όμως γιατί παντρεύτηκα ένα άντρα με τόση μεγάλη διαφορά ηλικίας αν δεν μπορώ να ωφεληθώ από την μεγάλη του περιουσία. Τέλος πάντων κανονίστηκε μια συνάντηση στα γραφεία της εταιρίας για να βρεθεί μια λύση που θα ικανοποιεί και τις δυο πλευρές.
Η πρόταση που μου έκαναν τόσο ο υιός όσο και ο λογιστής της εταιρίας δεν μου άρεσε καθόλου και τους απείλησα ότι θα πείσω τον σύζυγο μου να παραδώσει σε εμένα τα ινία του ομίλου. Την άλλη ημέρα με πήρε η γραμματέας και με ενημέρωσε για μια νέα συνάντηση σε ένα κοσμικό ρεστοράν σε μια προσπάθεια να γίνει η συνάντηση σε πιο καλό κλίμα.
Έφτασα στο ρεστοράν αλλά στο τραπέζι που κρατήθηκε κάθισα μόνη. Δεν υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από το να στήνουν μια κυρία σε ένα ραντεβού. Όταν προσπάθησα να ανάψω ένα τσιγάρο εκνευρισμένη, κάποιος μου πρόσφερε ευγενικά την φωτιά του. Ήταν ένας νεαρός και πολύ όμορφος άνδρας που μου συστήθηκε ως δικηγόρος της εταιρίας και μιας που έτυχε κάτι απρόοπτο και δεν μπορούσε να έρθει ο υιός θα αναλάμβανε αυτός να διαπραγματευτεί μαζί μου.
 
 
Κώστας είναι το όνομα του και με κέρδισε από την αρχή με την ευγένεια και τους τρόπους του. Η βραδιά κυλούσε εξαιρετικά. Συμφώνησε μαζί μου ότι θα πρέπει να γίνει αυτό που ζήτησα από την αρχή και ότι θα φροντίσει να διευθετηθεί άμεσα το ζήτημα. Αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα και έτσι αποφάσισα να απολαύσω την υπόλοιπη βραδιά με την παρέα ενός γοητευτικού άνδρα. Η ώρα δεν κατάλαβα πως πέρασε έτσι όταν προσφέρθηκε να με συνοδεύσει στο ξενοδοχείο δέχθηκα αμέσως.
Όταν φτάσαμε του πρότεινα να ανεβεί για ένα ποτό. Στη ρεσεψιόν μας ενημέρωσαν ότι χρειάστηκε να μου αλλάξουν σουίτα εξαιτίας κάποιου προβλήματος, έχουν όμως φροντίσει να μεταφερθούν όλα τα πράγματα μου στην καινούργια. Αυτό δεν θα μας χαλούσε την βραδιά σε λίγο βρεθήκαμε μόνοι στην σουίτα. Όταν πήγα να του προσφέρω το ποτό με άρπαξε στα δυνατά του μπράτσα και μου έδωσε ένα φιλί γεμάτο πάθος που με παρέλυσε. Πριν προλάβω να συνέλθω με σήκωσε στα δυνατά του χέρια και με οδήγησε στο μεγάλο διπλό κρεβάτι.
 
 

Άρχισα να του ξεκουμπώνω το πουκάμισο, του έλυσα την ζώνη και όλο λαχτάρα έβγαλα έξω τον ανδρισμό του. Είναι ιδιαίτερα προικισμένος και χωρίς να διστάσω αρχίζω να τον γλείφω και να του περνώ πίπ@,

 
 

το στόμα μου γέμισε με το χοντρό του πούτσ.... Σε λίγα λεπτά ήμασταν γυμνοί, αυτός να γλείφει το μουν... και την κλειτορίδα μου ενώ εγώ να προσπαθώ να του κατασπαράξω τον πούτσ... Μου αρέσει το άγριο στοματικό να τον παίρνω όσο πιο βαθιά μπορώ.
 
 
 
Μετά από λίγα λεπτά δεν άντεξε και τέλειωσε γεμίζοντας το στόμα μου με το ζεστό σπέρμα του...
Λίγα λεπτά ανάπαυλας και το γαμ... συνεχίζεται, αυτή την φορά έχει ξαπλώσει ανάσκελα και εγώ καβάλα πάνω του καρφώνομαι στον πούτσ... του. Η χοντρή ψωλ... του ξεσκίζει το μουν... μου αλλά εγώ έχω παραδοθεί σε μια κ@ύλ@ που δεν θέλω να τελειώσει...
 
 

Τα δάχτυλα του παίζουν με την πίσω τρύπα μου προετοιμάζοντας με για το τι θα ακολουθήσει. Με γυρνάει στο πλάι και με μια βίαιη κίνηση σπρώχνει τον πούτσ... του στον κώλ... μου.
 
 

Με αρπάζει από τα μαλλιά και αρχίζει να με γ@μ@ει άγρια από πίσω. Αν και υποφέρω από τον πόνο η κ@ύλ@ είναι τόσο μεγάλη που του ζητάω να το κάνει ακόμα πιο δυνατά. Τα βογκητά μου φανερώνουν πόσο πολύ μου αρέσει.... Μετά από λίγο, τελείωσε στην πλάτη μου με τα καυτά υγρά του...


 
 
 
Την άλλη ημέρα ξύπνησα στο δωμάτιο μόνη, η προηγούμενη βραδιά ήταν μια από τις καλύτερες της ζωής μου. Έπαιρνα το πρωινό μου όταν κάποιος ξαφνικά ρίχνει ένα φάκελο κάτω από την πόρτα. Σπεύδω να δω ποιος είναι αλλά έχει εξαφανιστεί.
Όταν ανοίγω το φάκελο χάνω τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου. Έχει φωτογραφίες με τις ερωτικές στιγμές μου από το προηγούμενο βράδυ. Σε λίγο χτυπά το τηλέφωνο μια άγνωστη φωνή με προειδοποιεί ότι αν δεν θέλω οι φωτογραφίες να φτάσουν στον άνδρα μου να γυρίσω τώρα πίσω στην Ελβετία. Ξέρουν ότι δεν είμαι πιστή σύζυγος αλλά τώρα έχουν και αποδείξεις...
Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο άρχισα να ετοιμάζω τις βαλίτσες μου, τελικά σκέφτηκα ότι καλό θα είναι να περιορίσω λίγο τα ακριβά γούστα μου έτσι όπως μου την έφεραν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου