Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

PROTI FORA APO PISO

Η πρώτη φορά της Άννας από πίσω





Πρώτα να εξηγηθώ για να μην παρεξηγηθώ, δεν μου αρέσει να γράφω ψεύτικες ιστορίες,
και δεν διαβάζω ψεύτικες ιστορίες, φαίνονται από μίλια μακριά
ότι είναι ψεύτικες επειδή συνήθως πηδάνε κατευθείαν στο ψητό,
η ιστορία μου είναι απλή και αληθινή,
Με λένε Μπάμπη και είμαι 23 ετών, τα έχω με μια κοπέλα την Άννα,
Η Άννα είναι στα 19 της, είναι μέτριο ανάστημα,
με ωραία καστανά μαλλιά ίσια μέχρι την πλάτη,
παιχνιδιάρικα μάτια, βυζάκια που απλά θες να τα πιάσεις και έναν κώλο,
μα τι κώλο, όταν τα είχαμε φτάξει, και κάναμε πρώτη φορά σεξ,
μου είχε πει έναν όρο και μόνο "Όχι από πίσω",





μου είπε ότι δεν ήθελε και ότι ποτέ μέχρι τώρα δεν το έχει κάνει, στην αρχή δεν την πίστεψα γιατί εντάξει ποια κοπέλα στην εποχή μας δεν έχει κάνει σεξ από πίσω;
λίγες εως και καμμία υποθέτω. Έτσι προσπάθησα πολλές φορές πάνω στο σεξ να της πω "Έλα τώρα από πίσω" αλλά εκείνη έκανε λες και της έσβηναν κάποιο διακόπτη, από καυτή γινόταν ψυχρή και έλεγε συνέχεια



"Τα έχουμε πει!" και κοβόταν και το γαμησάκι γενικά, οπότε έπαψα να της το λέω, εντάξει δεν θα την χώριζα γιατί δεν πρόσφερε κωλαράκι, αλλά όσο σκεφτόμουν πόσο παρθένο και στενό ήταν τόσο καύλωνα, έφτανα σε σημείο να τον παίζω για το κωλαράκι της, μια φάση τσακωθήκαμε για κάτι, και τελικά είχε άδικο (δεν θέλω να πω για τι, αλλά άσχετο με το σεξ) και έτσι δεν της μιλούσα, είχα νευριάσει πραγματικά μαζί της,
Τελικά μου ζητάει να βρεθούμε, έρχεται σπίτι, και μου άρχισε τα "ζουζουνίσματα", χαδάκια και μαλακίες "Κόψε δεν έχω όρεξη" της είπα, και εκείνη είπε "Τι λες για πίσω πόρτα;" εγώ έμεινα μαλάκας, τα ξέχασα όλα, άρχισα να την φιλάω για αρχή, έβγαλε την μπλούζα της, και χούφτωσα τα υπέροχα βυζάκια της, τα δάγκωσα και λίγο, και έπεσε στα γόνατα, μου τον έβγαλε έξω, και άρχισε να τον γλύφει και να τον ρουφάει σαν γρανίτα, αυτό γούσταρα μαζί της, μου τον έγλυφε χωρίς να δείχνει αηδία, γούσταρε τον πούτσο μου,


τα χειλάκια της αγκάλιαζαν το πρησμένο πουτσοκέφαλο μου, και κατέβαιναν στον κορμό της πούτσας, και άρχιζε να ρουφάει, ένιωθα τα αρχίδια μου να τρελαίνονται, μετά έφτασε και στα αρχίδια, τα έγλυψε ένα ένα, ο πούτσος μου είχε γίνει κάγκελο, και της είπα "Μωρό μου, πάμε για το άλλο, γιατί αν συνεχίσεις θα χύσω και θέλω όλες τις δυνάμεις μου" εκείνη χαμογέλασε και μου έβαλε μια καπότα με το στόμα της,









αχ πουτανάκι από τα λίγα, στο γαμήσι η Άννα, μετά έσκυψε και άρχισα να της γλύφω το κωλαράκι, ήταν όντως αποφασισμένη γιατί το είχε περιποιηθεί καλά, μύριζα λοσιόν, έχωσα ένα δάχτυλο μαζί με την γλώσσα μου,



αμέσως τινάχτηκε "Αχχχχ" έκανε, α θα περνούσαμε καλά, αν δεν άντεχε δάχτυλο, πως θα άντεχε πούτσο; σιγά σιγά έπαιξε με το κωλαράκι της, σφιγγόταν το ένιωθα στην τρύπα της, με τα δάχτυλα μου, σηκώθηκα και της είπα να τουρλώσει το κωλαράκι ακουμπώντας στην πολυθρόνα, το έκανε, ο πούτσος μου,


 έτοιμος να σπάσει, έχωσα το πουτσοκέφαλο με μεγάλη δυσκολία, "ααααχχχ" άρχισε να κάνει, σιγά σιγά, σφήνωνα την πούτσα μου και σταματούσα στο κάθε της "αχ", τελικά μπήκε μέχρι την μέση, αλλά όσο έκανα κινήσεις τόσο μου έλεγε "σταμάτα, πονάω", το πήρα απόφαση, ζήτησε να πηδηχτεί από κώλο,


και έπρεπε να υποστεί τις συνέπειες, έτσι χωρίς να το σκέφτομαι πολύ, της τον κάρφωσα τον υπόλοιπο μέσα, αμέσως τινάχτηκε, ταλαντεύτηκε και βόγγηξε, "ααααααααααααααααααααχ βγες βγες"


έλεγε, ο πούτσος μου όμως είχε άλλα σχέδια, μπαινόβγαινα με αργό ρυθμό για να συνηθίσει ο κώλος της, με καύλωναν οι κραυγές πόνου της και τα "ααααααχ" που έκανε, "Έλα σε λίγο θα σ'αρέσει" της είπα, και συνέχισα σε γρηγορότερο ρυθμό, η πούτσα μου είχε σφιχτεί από την τρύπα της, γενικά όλος ο κώλος της ήταν τόσο στενός που ήθελα να χύσω από την αρχή, ζεστός και στενός, και τον έσφιγγε κιόλας,


αχχχχ οι φάσει όπου προσπαθεί ο κώλος να διώξει τον...πούτσο, οι συσπάσεις, το κάνουν όλες, χωρίς αποτέλεσμα, για 20 λεπτά την πηδούσα έτσι, σιγα σιγά μαλάκωσε και τώρα έλεγε να μπω πιο μέσα, όταν έχυσα (στην καπότα, πάντα με ασφάλεια) κάναμε...νάνι! και από τότε την έχω ξεχειλώσει να την γαμάω από 'κει, γιατί όπως είπε "Της άρεσε"!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου