Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

BITSIA WOMAN

"Μου αρέσει να του κάνω στοματικό σεξ όταν οδηγάει!



Tη λένε Kristen Leanne, είναι 26 ετών και γεννήθηκε στο San Diego στις ΗΠΑ.
Για να πούμε την αλήθεια, δεν τη γνωρίζαμε,
 όπως και εσείς φανταζόμαστε, αλλά έπεσε το μάτι μας σε μία συνέντευξη που είχε παραχωρήσει
κατά το παρελθόν για το περιοδικό Bizarre και μας τράβηξε την περιέργια.
 
 Οταν μια μέρα στο σχολείο πλάκωσε στο ξύλο μια συμαθητριά της,
έφυγε από το σπίτι και πήγε να ζήσει μαζί με τη μητέρα της.
Κορίτσι απελευθερωμένο και χωρίς ταμπού, έκανε το πρώτο της τατουάζ σε πολύ μικρή ηλικία.
Και στη συνέχεια γέμισε το σώμα της...




"Κόλλησα με τα τατουάζ γιατί ήταν ο τρόπος που εκφραζόμουν.
Δεν είμαι από εκείνους που το σκέφτονται πολύ όταν θέλουν να κάνουν ένα.
Μόλις μου έρχεται η ιδέα κλέινω την ίδια μέρα ραντεβού για να μου το χτυπήσουν", έχει δηλώσει.

 
Tο πιο ενδιαφέροντα, όμως, τα έχει πει για τη σεξουαλική της ζωή...
"Τους τελευταίους μήνες τα έχω με έναν πυροσβέστη και πραγματικά δεν έχω γνωρίσει
κάποιον τόσο καλό όσο αυτόν. Η σεξουαλική μας χημεία είναι το κάτι άλλο.
Αν δεν είχαμε δουλειές θα κάναμε σεξ όλη μέρα,
θα τρώγαμε, θα κοιμόμασταν και θα ξανακάναμε σεξ",
είχε πει αποκαλύπτοντας στη συνέχεια τα ...πάντα όλα!

 
"Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι να τον «εκμεταλλεύομαι» την ώρα που κοιμάται...
Κοιμάται αρκετά βαριά, γι αυτό όταν ξυπνάει εγώ είμαι ήδη στη μέση του παιχνιδιού και έτσι δεν μπορεί να πει όχι...
 
Επίσης μου αρέσει πολύ το roleplay της μαθήτριας ή της δασκάλας.
Μου αρέσει να του παίρνω πίπα όταν οδηγά ή όταν πλένει τα πιάτα.

 
Τρελαίνεται τότε! Εχω μια μανία με τα αρχίδια
Μου αρέσει να παίζω μαζί τους ακόμα και χωρίς σεξουαλικό τρόπο!".
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου