Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ο NTALIKERIS

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Λένης, 30 ετών:
 "O ΝΤΑΛΙΚΙΕΡΗΣ μας γάμησε και τις δύο"!

Είμαι η Ελένη ή καλύτερα Λένη όπως άρεσε στον Βασίλη να με φωνάζει, είμαι απο μια επαρχιακή πόλη στον Έβρο και είμαι 30 ετών. Λοιπόν ο Βασίλης είναι ο πρώην μου (ήμασταν μαζί για περίπου 3 χρόνια .....τα καλύτερα χρόνια μου απο πλευράς sex ) σωστός γίγαντας 2.05 ύψος 110 κιλά με 0 λίπος πάνω του και 31 χρονών (εγω 28 τότε) νταλικιέρης στο επάγγελμα και ενίοτε μπράβος λόγω οικονομικής κρίσης σε μπουζουκτσίδικα εκεί άλλωστε γνωριστήκαμε.
Σε μια νυχτερινή έξοδο μου λοιπόν σε μπουζούκια ένας μεθυσμένος μου έκανε πέσιμο και αργότερα έγινε φασαρία αφού όπως ήταν φυσικό δεν του έκατσα του μ@λ@κ@ και κάπου εκεί ανέλαβε δράση ο Βασίλης ασήκωτο στο ξύλο τον έκανε άλλωστε 13 χρόνια kick boxing είναι αρκετά για να ξέρεις που βαράς..... κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησε το love story μας!
Μετά απο 2 χρονάκια λοιπόν,μια μέρα χτύπησε το τηλεφωνο μου στη άλλη άκρη ήταν η Κατερίνα μια 45αρα πανέμορφη γυναίκα πρώην συνάδελφος σε ένα γραφείο που δούλευα. μου είπε πως παίρνει μετάθεση ο άντρας της (διευθυντής σε οδικά έργα) για Γιάννενα και αν μπορεί να αναλάβει ο Βασίλης την μετακόμιση της. Αφου λοιπον μίλησα με τον Βασίλη και συμφωνήσαμε στην τιμή βρεθήκαμε και απο κοντά να τα πούμε καλύτερα εκεί λοιπόν ήταν που η Κατερίνα δεν ξεκολλαγε απο τον Βασίλη και όλο γελάκια και όλο πειράγματα και παιχνίδια αν και ο Βασίλης δεν έδινε σημασία ο γλυκός μου…
Oι μέρες περνάγανε και τελικά ήρθε η μέρα που θα ξεκινούσαμε το φορτηγό γεμάτο διάφορα πράγματα για Αθήνα και για Γιάννενα ( ξεχασα να πω ότι μας είχε ενημερώσει πως πρώτα θα πάμε απο Αθήνα θα ξαναφορτώσουμε για Γιάννενα και μετά θα ξαναφύγουμε). Κοντά στην Λάρισα καναμε μια στάση να πάρουμε καφέ κατέβηκε μόνο ο Βασίλης και μεις μείναμε πάνω στο φορτηγό τότε ήταν που ξεκίνησε το ωραίο...

» φιλενάδα σκέτη καύλ… ο δικός σου» μου είπε η Κατερίνα


» ορίστε???????» απάντησα εγώ ταραγμένη
» τι δεν καταλαβες? » με ρωτησε
» ρε συ Κατερίνα με εκπλήσσεις» της ξανααπάντησα
«κοιτα σε λίγο έρχεται και απλά ήθελα να ξέρω ψήνεσαι για ένα τρίο η όχι?» είπε αυστηρά.
ομολογώ ότι μου είχε περάσει πολλές φόρες απο το μυαλό ένα τρίο με άλλο άτομο αλλα δεν τόλμησα ποτέ να το ξεστομίσω η ιδέα όμως με καύλ… και αυτό ήδη είχε φανεί.

Κάπου εκεί ηρθε και ο Βασίλης με τους καφέδες και ξαναξεκινήσαμε εμείς κάναμε σαν μην συμβαίνει τίποτα και συνεχίζαμε να τον ζαλιζουμε με χαζομάρες μέχρι που η συζήτηση αρχιζε να γυρνάει γύρω απο το σεξ και εκεί που δεν το περιμένα πετάγεται η Κατερίνα και λέει
 
 
«Ωραία κρεβάτια αυτά εδώ πίσω Βασίλη φαντάζομαι τι γαμ… έχετε κάνει εδώ»
κόντεψε να φυγει το τιμόνι απο τα χέρια του
» τι?» απαντησε ο Βασίλης
«γιατί αγάπη μου δεν γαμ…. καλά εδώ ???» συμπλήρωσα εγω
«είστε τρελές και οι δυο?? » ρώτησε
» γιατί μωρό μου δεν θυμάσαι τότε που........»
«σταμάτα» με διέκοψε απότομα
» ναι καλέ φιλενάδα δίκιο έχει το παιδί σταματα» είπε η Κατερίνα
«αγοράκι είναι τι θες να καυλ… και να μη μπορεί να οδηγήσει μετα??» ξανασυμπλήρωσε.
» ναι όντως γιατι αν σηκωθουν οι 27 πόντοι του θα χτυπάνε στο τιμόνι» ειπα εγω
«27» ρωτησε η Κατερίνα
«ναι 27 είμαι απο τις τυχερές»


«αχχχχ τι να πω και γω με τον διευθυντή με τους 15 πόντους»
«δεν το σταματατε ρε κορίτσια??» μας διέκοψε ο Βασίλης
«γιατί αγάπη μου δεν μπορείς να μας κανονίσεις και τις δυο?» τον ρώτησα
«θες να φορέσω εκείνο το καλσόν μου με την τρυπούλα να σε ανάψω «ξαναρώτησα
» όπα τι έχουμε εδώ φετίχ με τα καλσόν?» δίεκοψε η Κατερίνα
» άστο φιλενάδα μη δει καλσόν ταύρος γίνεται» ειπα
 
 
Ξαφνικα σταματήσαμε δεξιά και ο Βασίλης ήταν έτοιμος να αρχίσει να βρίζει όμως δεν πρόλαβε με μια κίνηση του ανοιξα το κουμπί απο το μποξεράκι και λες και ήμαστα συνεννοημένες, η Κατερίνα τοποθέτησε το ποδαράκι της αμέσως πάνω στον π…. του! Ήταν σαν να τον χτύπησε κεραυνος εκείνη την στιγμη!

» ειχες δίκιο τελικα» είπε η Κατερίνα και αμέσως έβαλε και το αλλο πόδι της και ξεκίνησε να του την παίζει…
» σ αρεσει μωρό μου?» τον ρώτησα
«τρελαίνομαι» μου είπε.
τοτε ξεκίνησα και γω να του κάνω τσιμ…....ειχε κλεισει τα μάτια και απλα απολάμβανε 2 γυναίκες μαζί να τον περιποιουνται. Σε λιγα λεπτα ακουστηκε να φωνάζει δυνατά «χύνω καυλ… μου χύνω».
 Του τα ήπια



όλα και πήγα κατευθείαν πήγα στο στόμα της Κατερίνας και την φίλησα!
 
Όταν φθάσαμε Αθήνα, αρχίσαμε να τον προκαλούμε! Τελικά μετά απο λίγη ώρα ξεκινήσαμε για κέντρο και στο πρώτο ξενοδοχείο που βρήκαμε μπήκαμε μέσα.
Aφού λοιπόν τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο είπαμε να αρχίσουμε το γλέντι,
εγώ φορούσα κόκκινες κάλτσες με ένα στριγκακι και η Κατερίνα μαύρο κορμάκι με μαύρες καλτσες μόλις μας είδε το εργαλειο του σηκώθηκε λες και είχε ελατήρια!
» πω πω τι μωρά ειστε εσείς?» είπε…
 
 
Σιγά σιγά πήγαμε προς το κρεβάτι, εκείνη ξάπλωσε δίπλα στον άντρα μου και άνοιξε τα πόδια της εγω με την σειρα μου της ξεκούμπωσα το κορμάκι και εμφανίστηκε μπροστά μου το καλοξυρισμένο μουν… της. Δεν έχασα χρόνο έβαλα την γλώσσα μου και ξεκίνησα να γλύφω με τις οδηγίες της πάντα μιας και ήταν η πρώτη μου φορά!


 Όλη αυτήν την ώρα ο Βασίλης μας έβλεπε να χαιδευόμαστε δίπλα του και έπαιζε τον χοντρό και μεγάλο π…. του!
Τότε η 45αρα φίλη μας άρχισε να ασχολείται με την π…. του άντρα μου. Απο τη μία λοιπόν την έγλυφα εγώ και απο την άλλη έπαιζε αυτη με τον άντρα μου.
» φιλενάδα ο π…. του δικού σου είναι έτοιμος μου επιτρέπεις να ανεβώ πρώτη?» με ρωτησε
» ναι φιλενάδα ανέβα να σε γ…. να δεις τι καλά που γαμ…. της απαντησα! 

 
«Τι περιμένεις δωσ μου το μουν…. σου να στο γλύψω» με διέταξε ο Βασίλης και η αλήθεια είναι ότι ήξερε να με γλύφει πάρα πολύ καλά. Στο μεταξύ η φίλη μας κατέβηκε απο τον πού…. του ξάπλωσε και άνοιξε τα πόδια της ο Βασίλης δεν έχασε ευκαιρία με μια γρηγορη κίνηση της τον κάρφωσε! Η Κατερίνα μετά από λίγη ώρα άρχιζε και φώναζε:


» δεν αντέχω άλλο χ…. με» του είπε
» τώρα αρχίζω να γαμ….. εγώ καύλ… μου» της απάντησε χαμογελαστά!
 


 
«Λένη πάρε την θέση της φίλης σου να την ξεκουράσουμε» είπε και γω κατευθειαν στήθηκα στα τέσσερα για να υποδεχθω το χοντρό εργαλειο του!
 
Με ένα σπρώξιμο η π…. του ήταν μέσα μου και με γαμ….δεν ξέρω και γω σε ποιον οργασμό ήμουν όταν με ξάπλωσε κανονικά και μπήκε μέσα μου.
«Κατερίνα ξάπλωσε δίπλα στην Λένη» διέταξε ο γαμ… μας!
» θα σας χύ…. » είπε και όντως σε λίγο και ενω φιλιόμασταν με την Κατερίνα η π….. τα έριξε όλα πάνω μας!
Σε όλη την διαδρομή μιλάγαμε και γελάγαμε λες και γνωριζόμασταν χρόνια. Απο εκεινη την μέρα και μετά συνεχίσαμε να βρισκόμαστε με την Κατερίνα με την πρώτη ευκαιρία που είχαμε και φυσικα τα στρώματα πέρναν φωτιά…
Συνεχίσαμε κανα χρόνο με τον Βασίλη ακόμα να είμαστε ζευγάρι και μετά χωρίσαμε, όμως μέχρι και τώρα φροντίζουμε να τα «λεμε» που και που μιας και τα γαμ…. που κάναμε ο τωρινός μου σύντροφος δεν μπορεί ουτε στο μισό να τα κάνει και μάλιστα την τελευταια φορά που βρεθήκαμε είπαμε να πάμε ένα δρομολόγιο μέχρι την φίλη μας την Κατερίνα να θυμηθούμε τα παλιά !
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου