Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

LESVIAKES EPI8IMIES

Η  ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Σοφίας 25 ετών: "Ήθελα να δοκιμάσω τον ΑΛΗΘΙΝΟ ΕΡΩΤΑ με......."

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ της Σοφίας 25 ετών:
 
Είμαι πλέον είκοσι πέντε χρονών και ξέρω τα θέλω και τις επιθυμίες μου. Με λένε Σοφία, είμαι ξανθιά με ωραίο σώμα και συχνά τραβώ τα ανδρικά βλέμματα, εμένα όμως μου αρέσουν οι γυναίκες. Το μόνο που έχω δοκιμάσει έως τώρα είναι μόνο μερικά φιλιά, τίποτα περισσότερο. Θέλω να δοκιμάσω τον αληθινό έρωτα με μια γυναίκα πιο έμπειρη από εμένα.
Η ευκαιρία που έψαχνα βρέθηκε όταν έμαθα, ότι μια όμορφη καστανή γύρω στα τριάντα που μένει στην διπλανή πολυκατοικία είναι λεσβία. Μου είπαν ότι την είδαν αγκαλιά με άλλη γυναίκα, σε μπαρ που συχνάζουν λεσβίες. Έμαθα ακόμα ότι παραδίδει μαθήματα πιάνου στο σπίτι της. Είναι ο τύπος της γυναίκας που μου αρέσει και αποφάσισα να την γνωρίσω καλύτερα, προφασιζόμενη ότι θέλω να μάθω πιάνο.
 
Τα μαθήματα ξεκίνησαν αλλά η συμπεριφορά της μαζί μου είναι τυπική, μετά από ένα μήνα δεν μου ανοίγεται ακόμα και περιορίζεται μόνο στα μαθήματα πιάνου. Αρχίζω να αναρωτιέμαι αν τελικά είναι αλήθεια ότι της αρέσουν οι γυναίκες. Μια ημέρα την ώρα του μαθήματος την πήραν τηλέφωνο και έπρεπε να μετακίνηση το αμάξι της. Μου είχε εμπιστοσύνη και με άφησε να περιμένω στο σπίτι της. Ήταν μια ευκαιρία να περιεργαστώ τα προσωπικά της είδη, μπας και μάθω περισσότερα για αυτήν.

 
Μπήκα στην κρεβατοκάμαρα όπου δέσποζε πάνω από το κρεβάτι ένας πίνακας με δυο γυμνές γυναίκες να φιλιούνται. Ενώ στο κομοδίνο βρήκα ένα συρτάρι γεμάτο ερωτικά βοηθήματα. Δεν χρειαζόμουν περισσότερες αποδείξεις. Πριν προλάβω όμως να βγω την είδα να μπαίνει στο δωμάτιο.
«Τι κάνεις εδώ» με ρώτησε με αυστηρό ύφος.
Εγώ τα έχασα τελείως δεν πρόλαβα να κλείσω ούτε το συρτάρι. Πήγα να ψελλίσω μια δικαιολογία αλλά μπέρδεψα τα λόγια μου.
«Δεν πειράζει» μου είπε πιο ήρεμα και έκατσε δίπλα μου.
 
 
«Πολύ ωραίος πίνακας και με ενδιαφέρον θέμα» είπα χαμογελώντας για να χαλαρώσει η ατμόσφαιρα.
«Σου αρέσει;» με ρώτησε, χαϊδεύοντας με τρυφερά.
Βλέποντας το λάγνο βλέμμα της, πλησίασα και την φίλησα τρυφερά στα χείλη. Με αγκάλιασε και άρχισε να με φιλά με πάθος ενώ τα χέρια της άρχισαν να εξερευνούν το κορμί μου ανεβάζοντας την έξαψη στα ύψη. Έβγαλε το μπλουζάκι μου και ξεκίνησε να γλύφει το στήθος και την κοιλιά μου. Κατέβηκε προς τα κάτω και τραβώντας απότομα το παντελόνι μου, βρέθηκε ανάμεσα στα πόδια μου.


 Η καυτή της γλώσσα άρχισε να γλύφει επιδέξια την κλειτορίδα μου. Η κ@ύλ@ ήταν απίστευτη δάγκωνα τα χείλη μου καθώς το κορμί μου παραδινόταν στην απόλυτη ηδονή.
 
 
Ο πρώτος οργασμός ήρθε γρήγορα αλλα πριν προλάβω να συνέλθω, ανέβηκε πάνω μου προσφέροντας το μουν... της. Εγώ δίστασα για μια στιγμή.
 
 
«Γλύψε με, μωρό μου» είπε καυλωμένη και τα χέρια της έσπρωξαν το κεφάλι μου στην υγρή φωλιά της.
Άρχισα να γλύφω όσο πιο παθιασμένα μπορούσα και σύντομα την είδα να συγκλονίζεται από ηδονή. Γύρισε το σώμα και βρεθήκαμε σε στάση 69 να προσφέρουμε ερωτική απόλαυση η μια στην άλλη. Η καρδία μου χτυπούσε σαν τρελή ενώ σώματα μας φλεγόταν από κ@ύλ@.
 
 
Ένιωσα το στόμα μου να πλημμυρίζει από τους χυμούς της καθώς οι σπασμοί στο σώμα της μου έδιναν το μήνυμα ότι είχε φτάσει σε οργασμό.
«Αγάπη μου είσαι απίθανη» είπε και σηκώθηκε να ανοίξει το συρτάρι με τα ερωτικά βοηθήματα.
Έβγαλε τον δονητή που δένουν στην μέση και τον φόρεσε.
 
Πριν ψελλίσω οτιδήποτε με γύρισε στα τέσσερα και τον έχωσε στο μουν... μου.


Μου κόπηκε η ανάσα, δάγκωσα το μαξιλάρι για να μην ουρλιάξω. Τα χέρια της τραβούσαν δυνατά την μέση μου βυθίζοντας τον πλαστικό πούτσ... όλο και βαθύτερα.
 
 
«Σου αρέσει όπως τον παίρνεις καρδιά μου;» μου είπε με βραχνή φωνή. Εγώ βογκούσα παραδομένη στα άγρια ένστικτα της.
Σάλιωσε το δάχτυλο της και το βύθισε στην υγρή κωλοτρυπίδ... μου,
 
τόση ηδονή δεν είχα νιώσει ποτέ. Με μια αποφασιστική κίνηση ο χοντρός δονητής εισχώρησε στον κώλ... μου, κάνοντας με να ουρλιάξω δυνατά. Τον έσπρωχνε όλο και πιο βαθιά μέχρι που η λεκάνη της χτυπούσε δυνατά στον πισινό μου. Συγκλονισμένη παραδόθηκα στον πιο έντονο οργασμό που είχα ποτέ.
 
 
Τρέμοντας από ηδονή προσπαθούσα να συνέλθω από την πιο υπέροχη εμπειρία της ζωής μου. Έγειρε δίπλα μου, το ζεστό κορμί της ενώθηκε με το δικό μου και αγκαλιασμένες χαλαρώσαμε φιλώντας η μια την άλλη τρυφερά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου