Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

GIA TO MEROKAMATO

"Επίσκεψη στο ψυχικό"

Μία βροχερή νύχτα του Σεπτεμβρίου είχα τελειώσει από το κομμωτήριο όπου δουλεύω
και περίμενα στη στάση του λεωφορείου κάπου στη Δαφνη.
Το λεωφορείο αργούσε και πουθενά ταξί. Κάποια στιγμή σταμάτησε ένα αμαξι πολυτελείας και μου λέει ο οδηγός -
Πας μακρυά να σε πάω? -Ναι του λέω εγώ. -


Ελα μέσα μου λέει,και χωρίς να το σκεφτώ καθόλου λόγω βροχής μπήκα -
Καλησπέρα λέω και αντικρύζω ένα γοητευτικό κύριο γύρω στα 55 με γκρίζους κροτάφους -
Που πάτε δεσποινίς? -Πλατεία Αττικής λέω. -Ωραία μου λέει εγώ πάω Ψυχικό -Τι κάνεις τέτοια ώρα εδώ?

 Με ρωτάει Είμαι κομμώτρια του λέω και μόλις τελείωσα από τη δουλειά απαντάω εγώ.
Στο δρόμο συζητάγαμε για διάφορα θέματα.Λίγο πριν κατέβω μου λέει -
Επειδή είμαι πολυάσχολος μήπως μπορούσες να έρθεις αύριο από το σπίτι μου
και να μου περιποιηθείς λιγο τα μαλλιά? -
Βεβαίως του λέω εγώ.Ανταλλάξαμε τηλέφωνα κατέβηκα και έφυγε σπινιάροντας
Την επόμενη μέρα μιλήσαμε και κανονήσαμε τι ώρα θα βρεθούμε.
Κατά τις 6 το άπογευμα πήρα ένα ταξί και πήγα στο Ψυχικό στην οδό Β.Παύλου....
.Είδα ένα πολύ ωραίο σπίτι με ωραίο κήπο και συντριβάνια.



Με περίμενε στην πόρτα και μπήκαμε μέσα μαζί.Κάθησαμε λίγο στο σαλόνι ήπιαμε καφέ και συζητήσαμε για αρκετή ώρα.Πάμε στο χωλ να μου τριμάρεις λίγο τα μαλλιά μου λέει.Κάθησε σε μία καρέκλα,του έβαλα την μπέρτα έβγαλα τα ψαλίδια μου και τα άλλα συναφή και ξεκίνησα να του περιποιούμαι τα μαλλιά.Κάποια στιγμή ήμουν μπροστά του και το ένα μου πόδι μπήκε ανάμεσα στα δικά του.Αμέσως κατάλαβα ότι άλλαξε η ανάσα του και αισθάνθηκα κάτι σκληρό στο πόδι μου.Είχε καυλώσει πάρα πολύ και άρχησε να μου χαιδεύει τα πόδια και εγώ δεν αντέδρασα καθόλου.Πήγα από το πίσω μέρος μέχρι να <<ησυχάσει>> λίγο.Αφου τελείωσα με καλοπλήρωσε και μου ζήτησε συγνώμη για την ανάρμοστη συμπεριφορά του.



Του απάντησα εγώ δεν πειράζει.Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες μου είπε.Οχι λέω εγώ.Είσαι πολύ ομορφη γυναίκα Ελισσάβετ μου λέει και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό να σε αγγίξω.Δεν ξέρω πως έγινε και αρχίσαμε ξαφνικά να φιλιόμαστε και να χαιδευόμαστε.

Με τα πολλά καταλήξαμε στο μπάνιο ημίγυμνοι.Αρχίσαμε τα χάδια και τα φιλιά και στο τέλος βρεθήκαμε γυμνοί στην μπανιέρα.Είδα ότι ήταν παντού ξυρισμένος και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ στους άντρες.Την ώρα που κάναμε μπάνιο άρχισε να με φιλάει παντού και μετά από λίγο έσκυψε μου άνοιξε τα μουνόχειλα και άρχισε το γλειφομούνι.



Από την καύλα που είχα έχυσα μέσα σε 5 λεπτά.Μετά έσκυψα και άρχισα να του γλείφω τ'αρχίδια και τον πούτσο.Του έκανα ένα τσιμπούκι special και μετά από λίγο έχυσε και με πασάλειψε παντού.



Βγήκαμε από το μπάνιο και πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα όπου ξαπλώσαμε για λίγο.Εφερε 2 ποτά τα ήπιαμε και ξεκίνησε ο δεύτερος γύρος.Ξάπλωσε και άρχισα τα γλωσσόφιλακαι το γλύψιμο σε όλα τα σημεία.Καύλωσε πάρα πολύ του έκανα τσιμπούκι και μου βύθιζε το κεφάλι μου σε όλο το καυλί του το οποίο ήταν μεγάλο και χοντρό.Μετά με έβαλε στα 4 και άρχισε αμέσως να γλείφει την κολοτρυπίδα μου και και το μουνί μου το οποίο έσταζε από την πολύ καύλα που είχα.



Κάναμε 69 για αρκετά λεπτά.Μετά με ξάπλωσε ανάσκελα μου σήκωσε ψηλά τα πόδια και με γαμούσε με μανία αλλά υπέροχα.Αλλάζαμε συνέχεια στάσεις και είχα μία αίσθηση ευχαρίστησης πρωτόγνωρη.Σταματούσε κάθε τόσο και με εγλυφε παντού στα πόδια στα χέρια στο πρόσωπο και στο στήθος.Μου έβαλε ένα μαξιλάρι στη μέση έτσι ώστε να σηκωθεί ψηλά η λεκάνη μου και ανοιξε το μούνι μου σαν τριαντάφυλλο με τα δαχτυλά του και έπεσε μέσα όλος με τα μούτρα.



Δάγκωνε ελαφρά την κλειτορίδα μου και την έγλειφε με μανία. Με έκανε και έχυσα 2 φορές απανωτά.Λίγο πριν χύσει τον πήρα στο στόμα και με έχυσε στο πρόσωπο.Ξαναήπιαμε από 1 ποτό και ξεκινήσαμε πάλι να καυλώνουμε και οι 2 από τα παθιασμένα φιλιά και χάδια.Κάναμε 69 μου άρεσε πολύ ο Γιώργος και έκανα ότι μου έλεγε.



Με γάμαγε ασταμάτητα με τα πόδια ορθάνοιχτα και μου έλεγε συνέχεια πρόστυχα λόγια.Κάποια στιγμή μου λέει θέλω να σε γαμήσω από πίσω.Πάνω στην καύλα μου λέω ναι χώστον μωρό μου σκίσε μου τον κώλο.
Άρχισε να με γλείφει από πίσω και να μου βάζει κωλοδάχτυλο



.Μου άρεσε πολύ.Έβαλε λίγη κρέμα και άρχισε σιγά σιγά να μου τον χώνει.Πονούσα αλλά μου άρεσε. O πόνος άρχισε να γίνεται ηδονή και το απολάμβανα.Είχε βάλει το μισό καυλί του μέσα και ξαφνικά τινάζετε απότομα και τον χώνει όλο μέσα όσο πιο βαθειά μπορούσε.



Τσίριξα από τον πόνο αλλά χαλάλι του Γιώργου.Ενώ με γαμούσε από πίσω με το χέρι του χάιδευε το μουνί μου και μετά από 10 λεπτά χύσαμε μαζί και ξαπλώσαμε λίγο να ξεκουραστούμε.Οφείλω να πω ότι είχα καιρό να γαμηθώ τόσο ωραία.Ο Γιώργος έμεινε ευχαριστημένος από μένα και μου έκανε δώρο 500 ευρώ.Κανονήσαμε και ραντεβού για την επόμενη βδομάδα πράγμα το οποίο έγινε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου