Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

DANIELLA CHAVEZ - RONALDO MONO MY SEX

«Ο Ρονάλντο με ήθελε μόνο για το σεξ»

 
«Ο Ρονάλντο με ήθελε μόνο για το σεξ»

Η Ντανιέλα Τσάβεζ αποκαλύπτει «γαργαλιστικές» λεπτομέρειες για τη σχέση της με τον πορτογάλο άσο

Ήταν πριν κάποιο καιρό που η Sun έφερε στο φως την διπλή ζωή του Κριστιάνο Ρονάλντο την περίοδο που διατηρούσε δεσμό με την Ιρίνα Σάικ. Σύμφωνα μάλιστα με τα δημοσιεύματα που έκτοτε ήρθαν στο φως, ο διάσημος ποδοσφαιριστής δεν είχε μια, αλλά μια ντουζίνα «εξωσυζυγικές» και σύντομες σχέσεις... Μια εξ’ αυτών ήταν και το μοντέλο από τη Χιλή, με προϋπηρεσία ως... κουνελάκι του «Playboy», Ντανιέλα Τσάβεζ.

Με αφορμή τα δημοσιεύματα, η εφημερίδα Reforma επικοινώνησε με την Τσάβεζ με σκοπό να εκμαιεύσει περισσότερες λεπτομέρειες. Η λαλίστατη Τσάβεζ δεν επιβεβαίωσε μόνο τις φήμες που την ήθελαν μια από τις γυναίκες με τις οποίες ο Κριστιάνο Ρονάλντο απάτησε την πρώην σύντροφό του αλλά προχώρησε και σε λεπτομέρειες...

 

«Γνώρισα τον Κριστιάνο τον Νοέμβριο του 2014, στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέχρι τότε επικοινωνούσαμε με mail και μέσω skype. Αποφασίσαμε να συναντηθούμε στις ΗΠΑ καθώς εγώ θα ταξίδευα για δουλειές και αυτός μου είπε ότι θα μπορούσε να έρθει για μερικές ημέρες. Εγώ δεν ήθελα σχέση μαζί του, μόνο να κάνω πραγματικότητα το όνειρό μου. Εκείνος με ήθελε μόνο για σεξ. Το κορμί του ήταν τέλειο. Σε εμένα του άρεσε πολύ το στήθος μου και το γεγονός ότι ήταν η πρώτη φορά που πήγαινε με Playmate»...













 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου